Ereninannesi55 Merhaba arkadaş emzirdikten sonra hiç kusmazdi düzenli gaz cikardigimiz için ama şimdi gaz çıkarırken az az kkusuyor her gaz cikarmada mutlaka kusuyor 2 gündür normal dururken kusma yok ama normal mi bu
Besteee Ereninannesi55 normal emdikten sonra ıkınırlarsa yada zorlanırlarsa geri geliyor bizde de sürekli kusma mevcut