HasretHanim Kızlar dün menenjit ve rota aşısı olduk. Doktora yazdım banyo yaptırayım mı diye yaptır dedi. Bir de sizlere sorayım. Ay çocuğu yıkamam lazım. Bugün yıkasam bişey olur mu acaba siz yıkadınız mı aşının ertesi günü
agacsizkoala HasretHanim bize sadece 2.ay aşısı olduğu günün akşamı yıkama dediler diğer aşılarda sorun olmaz dediler ama ben yinede aşı olduğu günün akşamı hiç yıkamadım, ama bir gün geçmiş üstünden bence sorun olmaz
Umutunannesi_65 HasretHanim canım biz kaç kere aşı yaptırdıysak hep 3 gün yıkama dedi Doktur da hemşire de.
tarcinnn HasretHanim 2. Ay aşısı olduk bugün 3 gün su değmesin dediler ilk ay olunan aşıda bir şey demenişlerdi. Muhtemelen vurulan aşı ile alakalı
HasretHanim agacsizkoala dimi olmaz bişey yıkayım ben çocuk pis kaldı dün yıkamadım aşı oldu diye bugün de yıkamazsam yani 🤣 zaten şu boynu nerde toz saç varsa topluyor nasıl oluyor anlamıyorum 🤣🤣
Bircaykoyicelim HasretHanim zaten şu boynu nerde toz saç varsa topluyor nasıl oluyor anlamıyorum 🤣 Ah sorma günlük kaç temizlenir ama yine aynı 😂😂