Mrvmryy Biz 55 günlüğüz ama hala gazımız aynı uykumuz yok sizlerde nasıl durumlar ne zman hafifler yükümüz🥹
Lena123moms Mrvmryy ne gündüz uykusu var nede gaz bittdi aynı kolik hemfe geceleride sancıdan zor uyuyor inşallah düzelir 😭
gizemlili Mrvmryy merhaba 3. aya girmemizle gaz problemi kalmadı. Gaz ilacına devam ediyoruz ama sab simplex inanılmaz iyi geldi.
Babyuraz Bebeğim 2 aylık değil ama 2 ay daha çok erken dayanı 3. Aydan sonra rahatlarsınız insallah gaz ilacı kullanmayıda bırakıyosunuz 3 den itibaren zaten