Alyaveannesi1
Kızlar yeğenim 4 yaşında bir erkek çocuğu . Ablam karnında biraz şişlik farketmiş doktora götürmüş göbek fıtığı var ameliyat olması lazım demiş. Çok ağlamaktan demiş . Çok ağlayan bir çocuk da değil. Ben ilk defa duydum hiç bilen var mı ?