Bayanlar 10 ay 20 günlük bebeğim var, gündüz ek gıda veriyorum ama gece genel olarak meme emerek uyuyor ve geceleri sık sık uyanıyor. Gebelik söz konusu olunca doktorum yavas yavas memeden kesmem gerektiğini söyledi. Bende geceleri meme verme yerine devam sütü vermeyi düşünüyorum.
Öneriniz nedir ?
Aptamil 6-9 aylığını kullandım pek nadir içti. Başka kilo yapabilen ne kullanabilirim. Önerilerinizi bekliyorum 😊