Ahsenumay ilk kızımda da erken dopum yapmıştım ama o kaçak deildi. İkinci kızmda çıktı. Evet tekrarlıyormuş arkadaşımda aynı benim gibi protein kaçağı ile doğum yaptı. Şimdi ikinciyi istiyor. Doktora danıştı risk var tekrarlayabiliyormuş. Gözlem altında hamilelik geçirmen gerekiyor demiş