Ronesans Merhabalar. 5 rakamlı fotoğraf çekeceğim ama neyle yazacağımı bulamadım 😭 1 rakamını bezleriyle 2 rakamını nevresim kivirarak 3 rakamını metal arabalarla 4 rakamını renkli taşlarla yazdım ama 5 e birsey bulamadım 😔 Siz nelerle yazdınız acaba 🤔🙄
Nsbumt8 Ronesans gulerle yapmistim 🙋🏻♀️🤗 sonra kirkizi ruj surup totosundan opmustum 😅 simdi ruj zararli diyenler olabilir ama birsey olmadi cok sukur 2 dk lik birseyde olmuyor cok guzel resimler olmustu
Asel_Kusum4443 Ronesans Ben de 4. Ay konseptini yapicam popcorn larla sana da fikir olsun 5 yaz yanına bebeğini koy bı de mısır kovasindan dökülmüş gibi yap yanına da bebise de beyaz giydir mini bir patlamış mısır 🥰 veya düşündüğüm diğer konsept mavi bı çarşafa pamuklarla bulut yapıp rakamı da pamukla yazmak aynı zamanda 5 rakamlı bı balon allip çocuğa tuttur gökyüzüne balonla yükselmiş gibi gibi 🤭🤭 çok konuştum
sarmaliklahana Ronesans inekli tulumu vardı milka çikolatalar ile yaptım. Patlamış mısır ile yapan var. Deniz kabukları ile yaptım ben. Donut ile yaptım Dondurma ile yaptım Bunlar cokca tabi 1 2 tane ile olmuyor 😄
MevaninMelegi Ronesans patik ve çoraplarıyla yapmıştım Mandallarla yaptım 6.ayında ek gıda olduğu için meyve sebzeyle yaptım armut muz şeftali patates 😏