Pembebeyzmavi Kızlar bıktım bu hastalıktan Allah beterini vermesin ama tüm hayat kalitemi etkiliyor yataklık oluyorum ama kızımla olamıyorum tabi. Dün kızıma öğlen yemeyi yediremedim. Çizgi film açmamak için büyük çabalar veren ben dün tam iki saat açtım😔 artık ağrı kesicilerde fayda etmiyor. Bir çocuğum daha olsun istiyorum ama sıef emzirirken ilaç kullanamıyorum diye gözüm korkuyor. Kızımı emzirirken migren ataklarında çok zorlanmıştım hatırlamak bile istemiyorum. Neyse yarına randevu aldım migren botoksu yaptırıcam. Daha önce yaptıran memnun olan var mı?
Deletedmom_28 Pembebeyzmavi yaptırdıktan sonra bana da bilgi verir misin şuan baş agrısından kafamı duvarlara vuracağım
BuseBlt Pembebeyzmavi geçmiş olsun, ben yaptirdim ama bende pek işe yaramadi açıkçası. 6-7 sene önce ameliyat oldum ben şükür rahatladım
cicekbahcem Pembebeyzmavi Migren için sadece akapuntur tedavisi oldum ,çok şükür bin şükür ki ise yaradi ,6/7 senedir rahatladım hala ara ara tutuyor ama eskisi kadar çok değil. Botoksu bilmiyorum o yüzden ama umarım işe yarar geçmiş olsun ☘️
Moonlightttt Pembebeyzmavi merhaba nöroloji doktoruna sormalısınız,çünkü benim migren tipine botoks işe yaramaz dedi. Hacamat yaptrdm hiç fayda gormedm. Ama akupunktur tedavisi gördüm,o dönem rahatlamıştım . Benim 1ayin 15 20gunu ataklı ağrılı idi . O dönem yarı yarıya azalmıştı. 1yil falan.
Mercan35 Abimin eşi yaptırdı memnun kaldı, oda hayattan kopuyordu çok ağır geçiyordu.Birde migren taşı iyi geliyor demişti, viks gibi bir yuvarlak krem başına şakaklarına falan kullanıyor iyi geliyor oda
Pembebeyzmavi Mercan35 cevabınız için çok teşekkür ederim. Ben o migren taşıyla yaşıyorum diyrbilirim. Ama şiddetli ataklarda fayda etmiyor. Ya sizden ricam zahmet olmazsa şunu sorabilir misiniz? Hastane doktoru mu yapmış yoksa medikal estetik yerinde mi? Ben medikal estetik merkezinde yaptırıcamda hep böyle oluyormuş çünkü ama yinede emin olmak istiyorum
Pembebeyzmavi BuseBlt aaa ameliyat mı oldunuz migren ameliyatı mı var? Hangi doktora oldunuz nasıl geçti süreç lütfen bilgi verir misiniz? Özeldende yazabilirsiniz. Cidden canıma tak etti artık
Pembebeyzmavi cicekbahcem ben biorezonans ve akupuntur yaptırdım ama hiç işe yaramadı bende geçer gibi oldu bir süre sonra yine başladı
Mercan35 Pembebeyzmavi rica ederim ne demek, izmirde yaşıyor Alsancak da estetik merkezinde yaptırmıştı, hastanede değil yani , umarım faydasını görürsünüz 🙏🏻
Pembebeyzmavi Moonlightttt ben nöroloji doktoruna gittim Yakup krespi güya en iyisi. Birkaç öneride bulunup yolladı beni migren botoksunuda ben sormuştum. Deneyebilirsin herkese herşey farklı etki eder demişti.🤦🏼♀️
Pembebeyzmavi Moonlightttt bu arada bende akupuntur ve biorezonans yaptırmıştım. Azalır iyileşir gibi oldu ama sonra gümbür gümbür yeniden başladı
Cigdem2689 Arkadaşım yaptırmıştı 2yil önce ama tekrar başlamış bı daha yaptıracam diyordu.. benim de oluyordu ben hacamat yaptırdım şükürler olsun artık çok çok nadir basım agrir
Pembebeyzmavi Cigdem2689 çok teşekkür ederim. Migren botoksununda belli bir süresi var muhtemelen etkisi bitmiştir. Arkadaşınız nerede yaptırdı bilginiz var mı? Ben yarın migren botoksu yaptırıcam oda olmazsa hacamat denicem.
Cigdem2689 Pembebeyzmavi Antalyada kendi calistigi ozelhastanede yaptırmıştı sanırım medisu adı, yılbaşında atandı artık memur başka bir ilde
Moonlightttt Pembebeyzmavi benim de 1yil rahatlatır gbi oldu. Ama evet tekrar geliyor maalesef. Mesela 3 haftadr çok kötüyüm. Bebeğe bakmak da çok zor oluyor. Eğer ise yararsa inşallah benimle paylaşırsanız sevinirim