Obiranne_ Merhabalar anneler lütfen bişey söyleyin sabahtan beri 17 günlük bebeğim uyutuyorum emerken veya kucağımda uyuyor yatırıyorum ağlamaya başlıyor sebebi ne olabilir sabahtan beri kucağımdan baska yerde uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım
Mustafam-elifim Obiranne_ ah ahhh benimkinde aynı sorun 18gunluguz bizde bide mememden süt tazzikli çok geliyormuş emmiyor boğuluyor gibi oluyor genzine kaçırıyor emmeyi bırakıyor aç da olunca uyumuyor valal yoruldum artık sagip veriyorm napiyim ayakta salliyom uyumuyor elektrikli sallanan besige koyuyorum saklamayı aciyom yok illa boynuma kafasını sokup uyuyacakmis 🤦gaz sorununa hiç girmiyorum bile
Mervil Obiranne_ seni özlüyordur annesi tenini istiyordur artı olarak memede uyusa bile ben gazını çıkarıp yatırıyordum belki gazlanıyor olabilir 🧡
333 Obiranne_ günü gününü tutmaz canm daha çok küçük uyutmadan duş aldır biraz masaj yap esneme germe hareketleri yaptır böyle biraz yorarsan daha iyi uykuya geçebilir ya da yüzüstü koy biraz başını yana çevirerek
Obiranne_ 333 esneme germe hareketleri yaptırdım belki gazı kakası falan vardır diye ki yaptı da Zaten hareketlerden sonra yüzüstü de yatırdım yine ağladı
bebeminanasiyim Yarım kundak deneyebilirsiniz, ya da besige koyarken once ayaklarini yayaga koyun. Ben bunlari deniyordum arada ise yariyordu
Obiranne_ Mihriiii valla ilk kez basıma geldi benim de sabahtan beri yapışık koala gibi geziyoruz hiçbir iş yapamadım
Obiranne_ Mustafam-elifim yaaa benım de normalde tazyikli geliyor sütüm ama meme ucum kısa olduğundan silikon MEme ucu kullanıyorum ve yavaş geliyor sıkıntı olmuyor bunu deneyebilirsiniz
Sunsam-44 Bende aynı sorunu yaşıyorum hanımlar bebeğim 12 günlük gaz sancısından da oluyor öncesinde masaj yapıyorum bazen uyuyor bazen işe yaramıyor illa yüz üstü göğsümde uyuyacak bende öyle uyutuyorum artık ne yapayım