Kızlar nasıl başlayayım bilemiyorum ama çok üzgünüm heleki boyle küçük çocuklarda bu tür laflar nasiloluyor anlamadım neyse şöyle baslayyaim benim iki tane oğlum var biri 6 aylk biride 9 yaşında oğlum bu sene 5.sinifa başladı daha okul yeni açıldı ve sınıflarından bitane cocuk nasil küfürler nasil laflar yani kızlar dilim varmıyor burda söylemeye ama neler neler yokerkek erkege öpüşme falan filan oğlum dub geldi bana anlattı çok sinir oldum bugün diyorum gidip konussam mi yoksa napsam ama sinirden oluyorum resmen