Mmere ben kullanıyorum 330 ml olan natural modelini. Cam biberon hiç kullanmadım bana cok kötü geliyor cocuk taşıyamıyor artı kırılırsa falan diye korkuyorum cocuk zarar görür diye. Azıcık evhamlı biriyim. Cok memnunum bu biberondan. Bugüne kadar aldığım tüm biberonlardan nefret ettim onu görünce. İlk biberonumuz tommee tippee o da güzeldi, sonra chicco natural feeling aldım o da güzeldi. Ama en güzeli avent oldu