Sütun yok ise mama ihtiyaçtır hasta olduğunda da antibiyotik bir ilaçtır
Sütun var ama aman çocuğum daha çok kilo alsin aman ağlamasın aman ben gezeyim de birileri mama ile baksın dersen hasta olmayan çocuğa antibiyotik vermiş gibi olursun
Bende mama kullanıyorum ama miktar konusunda dikkat ediyorum ve ilaç gibi saatine uyarak veriyorum anlatılmak istenen bu