dlk1410 benim bebeğimde 13 aylık ek gıda asla kabul etmiyor hala, sadece biberon maması içiyor çok yıprandım bu süreçte, B12 eksikliği çıktı umarım iştahsızlığı buna bağlıdır tedavi sonrası yemeye baslar😟 oysaki cok hareketli bir bebek, belirtilerde halsizlik vs. Varmıs o bizde hiç yok mesela. Tek sıkıntımız yememesi. Sizinkinin hareketliliği nasıl? Bizimde doktorumuz ocean B12 önerdi 1 ay kullanıcaz bakalım