2 yas sendromu galiba bilemiyorum artk ama ben bitik haldeyim kimseye dokundurtmuyo kendini babasına bile sadece ben elleyebiliyorum sadece bende sakinlesiyo . Kendini atiyo yerlere ve bu neredeyse 3 aydır böyle ne zman düzelecek yakında oynayacak kimse yoktu acaba yalnızlıktan mi diye 2 gündür komşuya götürüyorum belki düzelir diye ama yok ben ne yapicam nadil sakin kalicam yastıkları kemiriyorum artk bana yardım edin