Doğum parası için başvuru yaptık aynı şekilde sgk ya emzirme ödeneği içinde başvuralım dedik ama sgk hastaneden onay istiyor sizde de böylemiydi??? Şimdi hastaneyi arıyorum özelde doğum yapmıştım doktor başka ile gitti en başta söylemeniz gerekirdi diyorlar 🤷🏻♀️Ne yapacam şimdi🤷🏻♀️