Naciyeylmz canim ben geçen sene vişne yapmıştım seftalide annem yapar oda aynı sanırım . Şeftalili dogruyor şişelere dolduruyor üzerine şeker ve su ekliyor kapağını kapatıp kavonozlaei kaynatiyor . Benim kaynatmaya yerim olmadığı için bulaşık makinesini yüksek derece deterjansız çalıştırmistim öyle de tutmuştu. Yapmak istersen öyle yapabilirsin çok güzel oluyor 🤗