Tuvel Herkese merhaba 2 hafta önce şiddetli baş dönmesi yaşadım serum taktılar düzelmiştim ama 10 gündür yine başım dönüyor.. şiddetli değil ama sürekli bir hafif de olsa dönme hali mevcut… Bu durumu yaşayan var mı doktora gideceğim ama artık psikolojim bozuldu bebeğime bakamıyorum sürekli yatıyorum .. bebeğimde 1 buçuk aylık oldu bu arada
havuclukekim Bende öyleydim vitaminsiz kalıyoruz çünkü , takviye kullanıyorum şimdi çok dinç hissediyorum. Emziren anneler için ocean mummy veya Vinalac kullanabilirsin ben ikisini de kullandım ama Vinalac daha çok beğendim hamileyken de kullanıyordum
Tuvel havuclukekim tam olarak nasıldı baş dönmeniz.. benim sürekli dönme mevcut hafif de olsa ve başımda da sersemlik var ağrı gibi korkuyorum artık ciddi bişey çıkacak diye..
havuclukekim gizemtasli hayır gitmedim emzirirken başımın döndüğünü biliyordum o yüzden vitamin kullandım ve yememe dikkat ettim geçti. Emzirmenin ilk aylarında oluyor öyle çünkü çok fazla süt üretimi oluyor vücut dirençsiz kalıyor
gizemtasli havuclukekim bende çok korkmuştum Vertigo falandır diye, burda okuyunca çoğu anne bunu yaşıyormuş.
gizemtasli Zumraaa merhaba biraz geç yazıyorum kusura bakmayın yeni gördüm. Evet geçti. Nörolojiye gittim vertigo falan değilmiş bişeyim yokmuş çok şükür. Emzirmekle alakalı bir durummuş benimki emzirme sıklığı azalınca baş dönmesi de geçti :)
Zumraaa gizemtasli aa çok sevindim adınıza bizim de ikinci ay doldu bebiştr .başlara göre bir tık daha iyiyim ama hala dengesizlik devam ediyor maalesef özellikle kahvaltıyı geciktirince .İnşallah benimde azalarak biter
gizemtasli Zumraaa Genelde 2 aylıkken başlayıp bebek biraz daha büyüdüğünde 1 yaşı civarı geçti benimki . doktor testlerde bir sıkıntı görmeyince multivitamin verdi belkide ondan geçti bilmiyorum :) vitamini kullandığımın 2. Günü geçmişti baş dönmelerim. Çok geçmiş olsun emzirirken büyük enerji harcıyoruz o yüzden aç kalmamak boş su içmek en önemlisi inşallah sizinki de bir an önce geçer :)