Kızlar normal mi bilmiyorum ama oğlum(13.5aylık) uykuya yeni daldığında kafasını selam verir gibi aşağıdan yukarıya sağa döndürüyor yada saçımı tek tek yoluyo benim izin vermeyince kızıyor😂 illa bi yer okşaması lazım garip b durummu epilepsi filan da yazıyor nette ama bilemedim ya öyle olma ihtimali varmı uykuya geçme rutinimi acaba