Merhabalar 💕
18 aylık kızım var.
Bir yandanda 7 aylık hamileyim.
Kızımı hala emziriyorum.
Sütüm acılaşmadı bebeğimi bıraktırmak istemedim devam ettik
Cevremden inanılmaz tepki alıyorum. Başlarda pek sallamadım ama son zamanlarda 2. Bebeğimide düşündüğüm için kulak arkası yapamadım.
- Bebekte sütün çok az gelir
Haklarına girersin çocukların felan gibi şeyler
Aslımda kızımı ben bıraktırmak istiyorum son zamanlarda Çünkü Emmeyi çok abarttı. Saatlerce durmadan emmek istiyor muhtemelen yeni bebek olunca paylaşmak istemeyebilir.
bu konuda aklım çok karışık olduğu için sizlere danışmak istedim
nasıl bir süreç yaşadınız.
teşekkür ederim