Annemkuzum12 2 yil once e bebek magzasindan almisdik Oglumun atesi oldugu halde atesli oldugunu gostermiyor dusurmedim etmedim dikkatli kullandim hep ne yapmam gerkiyor acaba kizlar kullanip basina boyle bise gelen var mi
Deletedmom_33 Annemkuzum12 Benimki de aynı Max 36.9 gösterdi bu zamana kadar. Vücudu sicakti ama. Bozuk mu anlamıyorum
Annemkuzum12 Deletedmom_33 ben 2 yildir kullaniyordum cok memnundum ta ki 3 4 hastalik gecirip ates olcene kadar simdi max 36.9 gosteriyor dediginiz gibi
Deletedmom_33 Annemkuzum12 bunu görümcem verdi de yeni yani 2 yıllıktır en fazla. Çokta kullanılmıyor