evlatcan benimki 1 yaşını geçti. Son zamanlarda geceleri sayısız emmek istiyor. Azıları patlamak üzere. Dün Doktoru doymuyor olabilir dedi ama ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Dönem dönem bir sıkıntıları olduğunda çok uyanabiliyorlar. Siz de açlık gibi bir sorunu olmadığına eminseniz sabretmekten başka çare yok. Solgarın süt artırıcısını içtiğim dönemler daha uzun uyuduğunu gözlemliyordum. Çok yorgun düşüyorsanız denemenizi öneririm. Sütüm yeterli aslında ama ciddi miktarda artış yaptığında sanırım bebeğime bir uyku çöküyor