Kızlar 1 buçuk aylık kızım var aşırı gazlı bir bebek önce onu belirteyim. İki gündür kaka yapamıyor çok kasıyor kendini neredeyse sabahtan akşama kadar ıkınmaya çalışıyor kasılıyor, memeye alıyorum çenesini kapatıyor böyle kasılmaktan zor alıyor, alınca da yarıda karın ağrısı giriyor sanırım ben öyle tahmin ediyorum, sıçrıyor arada uykusunda gözleri bebek olduğu için biryere dalıp kalabiliyor kısa bi süre, kafasını sağa sola öne arkaya çok atıyor internette bakıyorum epilepsi belirtisi yazıyo hepsi ben anlayamadım , çok da küçük bu yaşadıklarım normal gibi de geliyor kafam çok karışık