Merhaba anneler 19 aylik bebegimé keçi sütü vermek istiyorum çiğ alacağım buzluga atıp az az kullanacağınız ama saklama koşulu nasıl oluyor buzluga atmadan önce haşlayıp mi atmamız lazım çiğ mi birde 1 e 1 üstüne su eklememiz gerekmi tecrübeli olan varmı ?