ecemm21 bebeğim 3 aylık doktor 18 aydan sonra öneriyoruz dedi başka doktor yaptırabilirsin sorun yok dedi kafam karışık korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz ne zaman yaptırdınız ?
Derinbebis ecemm21 yanlış anlamış olabilirsiniz 2 yaştan sonra önerilmiyor düşünüyorsanız şimdi yaptırın
Arden1505 ecemm21 bebeğim 3 ay 10 günlükken yaptırdık. 2 aylıkken gittiğimde doktor 3 aylıkken yapalım demişti en uygun tarih düşünüyorsanız bir an önce yatırmalısınız. Ben iyi ki yatırmışım diyorum hemen iyileşiyor 24 saat biraz dikkat etmek gerek o kadar
ftmnrt 50 günlük yaptırdık, verdiğim en doğu karardı şu an 4 buçuk aylık dönüyor sürekli hareket halinde gittikce de artıcak. yaptırdıgımız zaman bütün gün uyuyordu hicbsy anlamadan 3 günde iyilesti 👍🏻
Devaa Benim oğlum da 3 ay 14 günlük 5 gün önce yaptırdık ilk gün ağladı ertesi gün rahatladı. Şimdi tam iyileşmedi ama sıkıntısı kalmadı pek