Selam kızlar ☺ oğlum 8 Ay 24 günlük, 9 aylık olmamıza son 1 hafta kaldı 🥰 akranı olan bebeklerin ne tür oyuncaklarla oynadıklarını merak ediyorum, bu dönemde ne tür oyuncaklar almalıyım bilemiyorum. Evde ki oyuncaklar artık çok dikkatini çekmiyor, zaten çoğu da daha küçükken kullandığı çıngıraklar vs. 1 2 tane arabası var ama henüz sürmeyi beceremediği için oynayamıyor tam anlamıyla, bultak, fisher price nin renkli taslı bir oyuncağı var ya en üstüne küçük bir top koyuluyor ondan var işlevine göre asla oynayamıyor, halkalar var hani büyükten küçüğe doğru bi çubuğa geçiriliyor. Herşeyin önce tadına bakıyor ve sonra herşeyi koltukların altına itiyor, amaç ne anlayamıyorum 🤭 buzdolabına yapışan hayvanlar ve meyve sebzelerden aldım manyetik oyuncak ben mutfakta vakit geçirirken o da onlarla oyalansın diye 5 dakikadan fazla yüzüne bakmıyor. Bi aktivte masasi sipariş verdim belki onun için daha erkendir ama denemek istedim. Sizlerden de bu konu hakkında ki tavsiyelerinizi bekliyorum 🥰