QueenMommm Kızımın burnu akıyor üşutmüş annem eczneye gitmiş bunu vermiş 1 çay kaşığı verin demiş ama reçetede 2 yaş altı verilmez yazıyor kullanan varmı?
Sahrabalam QueenMommm kızım o aylarda hastalanmış bende kullandım doktor vermişti genelde çoğu reçetede yazar o ama doktor verince kullandık çokta iyi geldi üç güne toparlandı