ikiKudurukAnnesi Kızım bu sene odasında yatacagı için ve üstünü hiç örtmedigi için uyku tulumu aldım ama bana ince gibi geldi 2 tog uyku tulumu bböyle mi oluyor ? Evim 21 derece oluyor kışın ne giydirmeliyim içine ?
Gizemlim ikiKudurukAnnesi canim bende waikikiden 1.6 tog aldim icinden boyle bir kart cikti belki sana fikir olur 2 tog kis icin ince degil bence.
kirmizibasliklikiz_ ikiKudurukAnnesi yani diger uyku tulumlarina benzemiyor bende ki 1.5 daha kalin duruyor ama kumasi farklidir belki bilemedim. Ben 1.5 tog da evimiz 22 23 derece icine uzun kollu ve altina esofman giydirerek uyutuyorum. Sizde deneyerek bakarsıniz olmadi. Ilk gun kisa kollu ile yatirin usurse ertesi gun bi tık kalinlastirirsiniz
Deletedmom_23 ikiKudurukAnnesi Ben uyku tulumu bakarken yorniyi gördüm ama bana çok ince geldi görüntüsü. Yani 2 tog gibi durmuyor. Ben 2.7 tog aldım baya kalın.
Morningstar Gizemlim aynen bende 1.6 aldık LCW den indirimde 100 liraya denk geldi kaçırmadım kışın içine zıbın ve tulumla giydiririm yeter bence yani sonuçta ev 16 derece altına da düşmeyecektir herhalde yani genelde kışın en kötü 19 derece oluyor. Gece
Ayla-T ikiKudurukAnnesi Kumaş sıcak tutam bir kumaş olabilir diğerlerinin içinde elyaf var bu farklı ki 2 tog yazmışlar
ikiKudurukAnnesi Deletedmom_23 bana da öyle geldi ilk defa da aldım normali nasıl oluyor bilmedigimden buraya sorim dedim yorumlarda herles memnun ama bilemedim
Deletedmom_23 ikiKudurukAnnesi Bilmiyorum. Ben sadece içine zıbın giydireceğim. Ama buna tektar alt üst giydirmek lazım gibi
Ococila Benim gözüme 2 tog gibi gelmedi bende 1.6 tog vardı çok daha kalın oluyordu yanlış hatırlamıyorsam tog değeri içindeki elyaf değeri sanki bu tulumun içinde elyaf yok bizde hu sene odayı ayırdık 2.7 tog alacam LCW dan