Gizemlim Ben t aylık başladım. Kaşık reddi, ağız kitleme, kafayı sağa sola çevirme hepsi vardı. 1-2 kaşık zorla yediriyordum. Şuan 7 ay 8 günlük 2 haftadır yemeye başladı ağzını açıp. Uyanınca mama vermiyorum banyo yaptırıp kahvaltısını hazırlayıp öyle veriyorum. Öğlen uyanınca 2 saat uyuyor bazen yine çorbasını ısıtıyorum ılıyınca veriyorum. Öyle yiyor aç olunca