bilgekizinannesi Başka daha uygun markalar önerebilir misiniz mama önlüğü meyve süzgeci tabak kaşık gibi 🥰🌸 bir oioi dir gidiyor sanki onu almadan ek gıda verilemez gibi bir algı yaratıldı resmen herkes alıp duruyor. Fiyatları yüksek yani bu kadar gerekli mi farklı markalardan kullanıp memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısınız canım anneler
Zeynep4646 bilgekizinannesi hello baby ürünlerinden aldım e bebek den gayet uygun ve kaliteli işimizi görüyor o kadar para vermeye ne gerek var
PembePelikan bilgekizinannesi gereksiz masraf, meyve süzgeci Wee baby aldım, tabak çanak e bebekten aldım gayet memnunum, önlüğü muşamba tarzı koldan da geçirilen modellerden aldım, yedirirken yanıma mendil de alıyorum tertemiz misss gibi
Giraysmom20 bilgekizinannesi ebebeğin kendi markası var baby plus bir sürü güzel vakumlu tabak kaşık alıştırma bardağı meyve süzgeci çıkarmış bende arkadaşımın oğluna hediye olarak aldım geçen ay, baby plus marka tabak kaşık meyve süzgeci alıştırma bardağı birde mycey marka kapaklı kase aldım hepsine 230 tl para verdim, gayet güzeller bakabilirsiniz
Melekanne91 bilgekizinannesi valla bend ilk onlari aldim ama kullanamadik hele kasigi berbat 😬suan wee nin silikon kasigini kullaniyorm tabak olarak blw yaptrmadgm icin norml tabakta yedieiyorm meyve filesi wee nin almistm guzeldi cam rende alin muhakkak onluk alin suluk alin aventin sulugunu kullandim fena degl.boyle yani gereksz yere veriliyor ama aslnda mesela bendeki oioi yapboz tabaktan faln.mesela biraz daha buyusun anca kullanilir.gorusum boyle
minikkusuuummm- bilgekizinannesi meyve süzgeci hiç almayın bile😀 cok gereksiz bir şey diyebilirim. Wee babynin kaşık-catal kutusu var cok işime yaradı 40 tl gibi bir şeydi. dışarı cıkarken kaşıklarını icine koyuyorum. Zaten oioi nin kaşıgını degilde wee babynin kini sevdi bebegim. Önlügü zaten cok gereksiz.(almadım) Ben bir sürü renkli renkli cıvıl cıvıl uygun fiyatli önlükler aldım. Sadece oioinin tabağından memnunum. Ama onu da almayip baska muadil markalarınkini kullanabilirsiniz
Deletedmom_33 bilgekizinannesi Kaşık babayjem ve wee baby plastik kullanıyorum. Tabak almadım daha kendi yemiyo zaten. Önlük e bebeğin 5li sıvı geçirmez olan kullanıyorum. Faaliyet önlüğü de var.
HaLe31 bilgekizinannesi kaliteli bir slikon diye alıyorlar ben de aldım inanın çok kullanmadım çünkü bebekler bizim yediğimiz tabaklara kaşıklara daha ilgi duyuyorlar, yani maks 6 ay kullanıyorsun alınca da değer mi tartışılır ondan dolayı, uygun olanı tercih edilebilir
NurY bilgekizinannesi pazarlama stratejisi 🤦 sizin için söylemiyorum yanlış anlamayın hatta kimse icjn söylemiyorum kendim için konusuyoyorum asla Instagram annelerinden özenip onu bunu almadım neye ihtiyacım varsa onu aldım evimde bir sürü tatlı plastik tabaklarım var onlara koyuyorum mama kaşığı almıştım ve önlük mama kaşığıni çok az kullandım hacmi küçük diye önlükte oğlum sevmediği için kullanamadim hiç 😃
MinnakvLiva Ben ucuzken almıştım 2020de 40 tl idi 2 tabak aldım kase bardak kaşık pipet 😂😂 26 aylık olcak kızım hala kullanıyor ama şu fiyata asla almazdım 🤣
Tugcebyrk Ben sadece tabağını aldım oioinin geri kalanları bana ne uygun gelirse onu aldımki tabağı alırkende indirim vardı oioide 80 tl e falan gelmişti bana kaşığı mamajo aldım ikili bitanede saklama kabı var çok memnunum bi tane kaşık hep çantamda duruyor önlüğünü babyjem aldım birde mycey çorba kasesi aldım zaten bunlar yetiyor bana
Laralidya bilgekizinannesi ben de aldım aptal gibi kasesini bir kere bile kullanmadım. Mama önlüğü iyiydi hani şu dökülme önleyenlerden ama o marka olacak diye bi kaide yok. Zaten hemen yırtıldı