Degerli_anne Kızlar oğluma şeftali ile meyve suyu yapıyorum cok seviyor acaba buzluga atsam kışın yapsam nasıl olur ?
Honki_Ponki Degerli_anne valla ben seftali nektari kiraz vişne çilek hatta kivi bile koydumdu kivileri yazın yedik dondurma yaptım onlardan muzla birlikte hatta buz kalıplarına koydum kivinin bitanesini kahveyle sunum yaparım diye
Ysgl26 Kaynatıp kavanozladım ben sulandırıp meyve suyu yaparım kışın diye.. buzluğa da atıcam dilimleyip bakalım nasıl olcak