Ayla-T Aae_08 Kamera sistemi yoksa çocukların ne yaptığını göndermek zorunda küçük yaş ne olup bittiğini görmeliyiz .
Ayseciginannesi Mervemm0 arayip yada mesaj atip sorarsaniz bilgi resim verirler. Ama ben gun icinde sormuyorum. Eve geldikten sonra o gun yapilan etkinliklerin aktivitelerin resimlerini atiyolar
Deletedmom_50 Mervemm0 pazartesi başlıyor kreşe. Yöneticimizle görüşürken, gün içinde arada fotoğraf ve video atıldığını, bilgilendirme yapıldığını söyledi. İstediğimiz zamanda arayıp bilgi edinebileceğimizi belirtti.
Ayseege6156 sutkokusu kusura bakmayın yeni gördüm 🙈 çok normal daha çok minik ama ondan daha küçükler geliyordu okula hepsi aynı süreçten geçiyor asla üzülmeyin çok doğal şeyler bunlar burda önemli olan sizin istikrarınız ve devamlılığınız çocuğunuza okulu sevdirecek konuşmalar yapmanız 🥰🌸 sizi kaybedeceğinden bir daha gelmeyeceğinizden korkuyor genel olarak fakat belli bir zaman slnra bu durumu aşıyorlar alıştıkça birde her zaman aynı saatte almaya çalışın 🌸🫶🏻