Merhaba oğlum 4 ay 5 günlük akşamları 8.30 ta uyur sabah 6.30 da kalkar fakat besleyip yatırıyorum mama alıyor sadece fakat her iki üç saatte bir mama için uyanır bu arada içtiği mamanın hepsinide içmez oldu acaba bu alışkanlıktan mı yoksa aç diye mi uyanıyor.Normalde 6-8 saat arası deliksiz uyuyor olması gerekiyormuş bizde öyle birşey mümkün değil .Ne yapmam gerekiyor şaşırdım vallahi.