aslihan-55 1 yaşında 10 kg boyu 80 cm demir eksikliği ve kansızlık var şimdi sorum şu doktor dodex ampul verdi kırıp içilebilirsin dedi ama ilacın üzerinde kas içine uygulanır diyo icirmeye korktum var mı bebeğine içiren
Kubraaktas_8114 aslihan-55 bende şu an da dodex kullanıyorum demir ve b12 eksikliği vardı bi skntı yasamadık şükür 2 ampül kaldı hafta da 1 dedi sonra tekrar tahlil vercez bakalm
Kubraaktas_8114 aslihan-55 benmki de 13 aylık olmak üzere 1 hafta sonra 80 cm boy 11 kilo bu arada aynıyız yani
aslihan-55 Kubraaktas_8114 et kıyma falan yediriyorum haftada 2 kez ama bilmiyorum neden böyle düşük çıkıyor
Elifmm BiZde 13 aylığız Demir düşük doktor şurup yazdı kabızlık yapar dedi ama üzüm pekmezi kuru üzüm yedirin dedi kızlar
Kubraaktas_8114 aslihan-55 bende dikkat ediyorum ama oldu et yeşil mercimek vs kuruyemis ama oldu işte bazen annede olan eksiklikte bebeğe de gecirmis yani emzirmeye devam ediyorsanz bi doktor öyle söylemisti emziriyorum bende de b12 ve demir eksikliği var malesef toparlayacaklar inşallah 🙏