Cinarimmm İki gun once dogum yaprim bebegimin tahlilinde standartin biraz uzerinde kanda enfeksiyon cikti doktor 2 gun sonra kontrole cagirdi takip amacli evimize geldik cok sukur boyle bir durum yasayan var mi
expectopatronum Cinarimmm bizde de olmuştu yoğun bakımda kaldı antibiyotik tedavisi gördü. Sizinki çok ciddi değil sanırım eve yolladıklarına göre iyileşir hemen 🙏
BuseBlt Cinarimmm geçmiş olsun, bizim üçüncü gün kontrolünde enfeksiyon çıktı. 7 gün yoğun bakımda yattı antibiyotik tedavisi uyguladilar
expectopatronum Cinarimmm zaten kötü olsaydı eve göndermezlerdi yenidoğanda öyle bi risk alamıyo hiç bi doktor. Sıkıntı olmaz umarım geçer bi an önce 😇