pnr0622 Bn boyattım boyatıyorum her ay değil de 2 kere boyattım kızım 10 aylık daha da boyatmasam o beyazlarla iyice psikolojim bozulacaktı zaten kuaför tanıdık emzirdiğini biliyo cok aşırı dip yapmadı hala da beyazım azıcık görünür hatta ama napşyşm en azından azıcık düzgün görüneyim