günaydın herkese ❤️2 çocuğu olan anneler çocuklarınız berabermi uyyo ayrı odalardamı? beraberse kaç aylıktan itibaren beraber yatmaya başkadılar?zorlukları neler ? gece uyanınca birbirlerini uyandırıyolarmı? 3 yaşında kızım 6 aylık oğlum var kışın aynı odada yatırmak istiyorum çünkü evim 2+1. sizce daha erkenmi tecrübeli anneler cevap bekliyorum sizlerden. teşekkür ederim şimdiden 💕👀