Merhaba kızım 13 günlük süt + mama takviyesi yaptık bu zamana kadar ama sütüm arttı bence mamayı kesip anne sütüyle devam etmek istiyorum ama sütümün yettiğini nasıl anlayabilirim emin olamıyorum. Doktorum bir memeyi en fazla 15 dk emzir diğerini de öyle, hala aranıyorsa mama yap ağzından mamayı reddedene kadar dedi 😐deneyimli anneler siz ne diyorsunuz