CaglaG Merhaba 46 günlük bebeğim var. 25. Günden sonra emzik vermeye başladım aventin ama heyecan mı yapıyor bilmiyorum emzik sürekli düşüyor,düşünce ağlıyor emziğin başında nöbet tutmaktan yoruldum😂 bi önerisi olan var mı🤷🏻♀️
Yenimami CaglaG 😁😁 kıyamam yaa valla emzik zincirleri var kolye gibi ama dikkat etmek lazım boynuna dolanmasin Allah korusun
Tweetyy CaglaG bı öneri olmaz buna belki kendi atiyordur ama geri istiyorsa siz vereceksiniz mecbur 😁 Instagram’da saçma sapan videolar var lastikle bebeğin kafasına bağlıyorlar falan asla asla yapmayın öyle bişey görürseniz kusmasini engeller boğulmaya kadar gider
Sebusebu CaglaG 8 aylık daha yeni bazen düşürünce kendi alıp takıyor. Onun dsında 8 aydır emzik nöbetindeyiz 😂 bu arada zamanla daha uzun süreli tutmaya baslıyor derin uykuya daldıgında düşürüyor
2kizbiroglan CaglaG bizde 27 günlük olduk bizdede aynı durum iki üç günlükken vermeye başladım halada düşürüyor
CaglaG Yenimami zincir de çare değil ki ağzından düşünce küçük olduğu için geri ağzına alamıyor basıyor çığlığı😂
Yenimami Yenimami bizimki ağlayacağı zaman bilerek atıp ağlıyor 😂😂 derin uykuya geçince kendi bırakıyor 1 ay 20 günlük utanmasa alıp kendi emecek😂😂
CaglaG Tweetyy ya kıyamam ki zaten yapılır mı o 🥺 teşekkür ederim belki büyüdükçe daha iyi tutmaya başlar bakalım🥰
DerinTuana Biraz büyüyp tutana kadar bekleyeceksınız malesef bende dıyordum keske düsünce kendı alıp taksa diye😁15 bucuk aylık hala düsüürüp aglıyoe geceleri🥲
CaglaG DerinTuana evet öyle görünüyor acaba ağır mı geliyor diyorum emziğin yapısından dolayı ama bilemedim🤷🏻♀️
DerinTuana CaglaG bende avent kullanmıstım ama hafif bir emzık bıbsler vs daha agır oluyor.Daha cok minik tutamadı normal bence.Kızım bile yenı yenı düsmce elıyle slıp geri sokuyor.Ama bulamadıgı zaman bagrınıyor 🥲
Zeynepsametaras CaglaG Ayyy aynı ben vallahi dakka başı yanına gitmekten yoruldum bacaklarım agrıyor çözüm bulamadım 😄
CaglaG Zeynepsametaras başında dururken düşürmüyor yanından ayrıldığım an düşürüp ağlıyor valla benim de bacaklarım ağrıdı😂😂