12 aylık oğlum arabasını sürmeyi pek bilmiyor hep gösteriyorum ama o arabayı alıp tekerini döndürüyor. Ama üzün süre değil. Çok kısa oynayıp bırakıyor. Sizin bebekler ne durumda. Arabayla oynamaması tekerini döndürmesi normal mi ? Genelde dönen oyuncaklara karşı ilgisi var bişeyi döndürmeyi seviyor. Dönen cisimlere bakıp heyecanlanıyor… onun dışında göz temasımız var ismine de dönüp bakıyor. Sadece kalabalıktan pek hoşlanmıyor suratı düşüyor. Ve huzursuzlanıyor. Bunlar normal mi