Feyzosumunannesi 079aslankuzusu 3 aylık olmasına 1 hafta kala düzene girdi ve bıraktık bugün 4 aylık oldu ve cok xok rahat cıkarıyor gazını maşallah
079aslankuzusu Ozlemaslan0207 minikkusuuummm- Feyzosumunannesi peki bagırsak düzenleyicide kullanıyormuydunuz onu nezaman bıraktınız
minikkusuuummm- 079aslankuzusu ben sadece maflor damla kullanmıştım. Probiyotik damla. Baska da bir şey kullanmadım
Feyzosumunannesi 079aslankuzusu biogaia kullandım probiyotik 3 bucuk aylıkken bıraktım doktorumuz 4 kutu bitirince bırak dedi. 4. Kutumu btınce bıraktık