Duyguu22 6aylık bebeğime tadımla yaptırdığım zamanlar ağzını sıkıcı kapatıyor bu şurup önerildi bize kullanan annelerimiz var mı?
Burcusimaaaayy Duyguu22 benim de 6 aylık aynı durumu yaşıyorum doktorun dün asla dedi bir yaşından önce iştah açıcı şurup kullanılması taraftarı asla değilim dedi.