Yildiz52 alışacak annesi hepsi olacak bir zaman sonra eve gelmek istemeyecek. İlk zamanlar bazı çocuklar daha aktif bazı çocuklar daha çekingen olabiliyor. Benim ilk kızımın yapısı zaten sakindi. Kreşe başladığında ilk 1 ay hiç bir oyuna katılmamış,kimseyle arkadaşlık kurup oyun oynamamış. Öğretmenimiz asla zorlamayın zamanla ortamı kabullenecek demişti. Öyle de oldu. Size beni bırakma dediğinde onu heyecanla evde bekleyeceğinizi gününün mükemmel geçmesini dilediğinizi,sana güzel yemekler hazırlayım diyerek motive edebilirsiniz.