Merhaba güzel anneler oğlum şuan 7 aylık kış için alışveriş yapmayı düşünüyorum .Hem dışarıda hemde evde giymelik izmirde yaşıyorum ve lojmanda oturuyoruz. Evimiz çok soğuk olmuyor. Biz kısa kolluyla durabiliyoruz. Ortalama 23 derece falan oluyor açıp kapatıyorlar ayarlıyorlar .Neler almalıyım ve bedenlerini nasıl tercih etmeliyim ? lcw kiloyla olunca oradan yapmayı tercih ederim genellikle ama sizinde beğendiğiniz site marka varsa önerebilir misiniz?