sedaozdemir Kızlar oğlum 2 ay 19 günlük.Doğduğundan beri ilk defa emdiğini çıkardı Sanırım üşüttü,az giydirdim.Emdiğini kustu ayrıca bacaklarını karnına çekiyor.Arada ağlıyor susuyor.Belli ki sancı gelıyor.Bu durumu yaşayan var mı?
pofudukyanak sedaozdemir Bunlar bizde her gün var :( 51 günlüğüz. Fazla emiyor, gaz yapıyor ve kusuyor fazlalığı. Hasta olduğunu sanmam yani. Fışkırtarak aşırı kusuyorsa reflü diyorlar. Normal kusuyorsa fazla emmiş.
Woman35 Bacaklarını kendine çekiyosa gazı vardır gaz masajı yapın kusması ise fazla emmiştir belki ya da emdikten sonra çok hareket ettirdiysen ondan da kusmuş olabilir