Alya_pakir Kızlar günaydın yemek düşünmekten uyuyamıyorum ne yemeği yapacak siniz bugün fikir verir misiniz
AyazMerve Alya_pakir Şu anda işe giden ben 😅 Muhtemelen akşam gelince en pratik ne varsa onu yapacağım 🙈
Balkizinannesitugce Benim pilavın var sadece gerisini bende düşünüyorum belki yaz türlüsü cacık yaparim öyle gözüküyor suanlik
Balkizinannesitugce barlassmoom karides kalamar vs yapıyormuşuz balık menunuzde yada slaata çeşitleri merak ettimde değişik balık masalarına bayılırım ben
barlassmoom Balkizinannesitugce evet bugün ikisini de yapacağım ben karides sevmem eşime karides kendime kalamar, sardalyayı orta kemiğini alıp köfte gibi pişireceğim. Yanına 2-3 meze salata bir de balık sosu yapacağım bol limon sarımsak zeytinyağı birazda kekik :)
Balkizinannesitugce barlassmoom çok guzel afiyetle huzurla tadın inşallah biz adanadyauz hala hava serinlemedi balık çok ağır olur bekliyoruz 🥲😁
barlassmoom Balkizinannesitugce çok teşekkür ederim:) ayyy nasıl sıcaktır orası 🤭🤭 neyse ki başlıyor balık mevsimi
Balkizinannesitugce barlassmoom evet Karadeniz kızı olarak bekliyorum Adana’daki hava sıcaklığının düşüşünü 😭😁
barlassmoom Balkizinannesitugce oooo o zaman balık hasreti vardır sizde :) ben de İzmirliyim o yüzden her cumartesi daim balık günüdür bizde
Mavis34 Alya_pakir bugün hic yapmiycamndunden hep fazla kaldı yemeklerim. Terbiyeli tavuk çorbası pazı kavurma kabak mücver ayran kavun
Deletedmom_33 Alya_pakir Barbunya, pilav, eşime havuç çorbası dün diş çektirdi, barbunya sevmez yiyemiyorum diye yemez çünkü çorba içsin bari
[silindi] Alya_pakir kac gunden beri yaprak sarma sayikliyorum😢😢oglum uyuyunca saricam bugun dayanamiycam daha fazla
Balkizinannesitugce barlassmoom evet maalesef burada iş için mecbur kalıyoruz yaşanılacak yerler değil bana göre çok iyi yapıyorsunuz balık fix.ve en lezzetli menudur