Veragillerden kızken 39 kiloydum. Bayılıyordum artık iki de bir. Ağlıyordum zayıflıktan psikolojim bozulmuştu. Cocuklukta dahi annem zayıflığımın araştırılması için american hospitale götürmüştü. Sonra düzenli yemek yemeğe başladım işe girince orda molalar falan saatli ya. Günde 4 öğün yemek yiyordum ve hepsi aynı saatte. Sabahları mutlaka ekmekli kahvaltı. Öğlen ana yemek, ikindi çiğköfte börek vs, akşam hamburger pizza yemek ne varsa valla benim sağlıklı sağlıksız beslenme umurumda değil o esnada. Sonra ilk üç ay içinde yediğim posiyonlara ekstra istediğimi farkettim midem genişliyordu. 6 ayda 45 kiloya ulaştım sonra 1 yılda 55e ulaştım. Düğün olcak diye zayıflamaya calıştım en fazla 50ye düşebildim. Hamile kaldım doğum yaptım 72.50 kiloyla. Şimdide zayıflayamıyorum. Yatmadan cici bebe yiyin sütle bir tabak. İlk başta tokta olsanız hep zorlayın kendınızı zamanda seveceksınız yemek yemeği ve porsiyonlar büyüyecek. 3 gün aç kaldam banamısın demezdi. Şimdi iki saatte tepem atıyor