Nurrr3 Kızlar gece bebeğimin bezine baktığımda pembe leke vardı sabah yine baktığımda vardı başına böyle bir şey gelen var mı
Ekinveannesi Nurrr3 kum da döküyor olabilir. Bize de susuzlukltan demişlerdi ama 1 hafta boyunca geçmedi ve arttı. Tahlilleri sonucunda kum döktüğünü öğrendik. Bı kaç gün takip edin gecmesse mutlaka doktora başvurun.
Egeninannesiii22 Nurrr3 Ara ara biz de de oluyor korkacak bi şey olmadığını biliyorum bi ebe sayfasında görmüştüm, şimdi bakıp adını söyleyeceğim içiniz rahat olsun
Abcde12 Nurrr3 yenidoğan bebekte doktorum normal olduğunu söylemişti fakat 1 aydan sonra tabi sıkıntı doktoruna gösterseniz iyi olur bence
Hndealnathn Siz her ihtimali karşı doktorunuza götürün bir idrar tahlili kültür yapılsın çoğu zaman beslenme eksikliği kaynaklıdır ama yinede içiniz rahat etsin
Egeninannesiii22 2 aylık bebeğim iki kere gördüm ben de bezinde bu gönderiyi bildiğim için korkmadım hiç