Mrvtlg Merhaba kızlar , 2 yaşındaki kızımın 2 seferdir tsh değeri yüksek çıkıyor . Doktor başka hastane de tekrar ölçtürmemi istedi, ona göre tekrar konuşuruz dedi. İnternette çok hoş şeyler yazmıyor . Var mı başına gelen?
Kutay_22 Mrvtlg bizim doğum sonrası 2 defa topuk kanı alındı onlarda yüksek çıkına riske atmadan ilaca başladık. İlaçla önlenilebilir bi durum tsh. En basit hastalık olarak görün. Bi sıkıntı varsa ilaç tedavisi alır, bebekken hiç bakılmadı mı
isimsiz___ Mrvtlg yakın zamanda bi boğaz enfeksiyonu falan geçirdiyse de yüksek çıkıyor bilginiz olsun
Dondurmalikahve Mrvtlg Çocuğunuz yakın zamanda bir hastalık geçirdi mi ya da çocuğunuzun boyu kilosu ne durumda Bir de onu sorayım
Bendiyebiri Mrvtlg merhaba topuk kanı alındığında bişey çıkmamış mıydı ? Bende tsh yüksekliği vardı mesela kızımın topuk kanı riskli çıktınilkte olabilir demişlerdi bende olduğu için ilaçla tedavi ediliyormuş sonra tekrar topuk kanı verdik bi sıkıntı çıkmadı. Korkmayın ihmal de etmeyin çok geçmiş olsun 🙏🏻
Mrvtlg Kutay_22 çok fazla bakıldı ama hep normaldi, çok teşekkür ederim cevabınız biraz içimi rahatlattı
Kutay_22 Mrvtlg rica ederim. Biz 2 yaşına kadar kullanacağız, birden bırakılmıyor çünkü. Şu an 6.5 aylığız. Siz de sıkıntı etmeyin, takipte kalın sadece. İyice araştırılmadan ilaca başlamayın hemen bırakılmıyor
Mrvtlg Dondurmalikahve evet boğaz enfeksiyonu oldu ama bir ayı geçti üzerinden onla alakalı olup olamayacağını bilmiyorum. Boyu kilosu persentil 75 te gayet iyi yani
demetdemircioglu Oğlumda alerjik reaksiyonlar görülüyordu Şubat ayında TSH yuksekligi çıktı ilaç kullanıyoruz şuan düşük ama hala gözlem altında 3 ayda 1 kontrolü var.
Ayseyayla Beni de az önce aradılar sağlık ocağından 10 çıkmış yarın tekrar topuk kanı vereceğiz inşallah iyi çıkar
Dondurmalikahve Mrvtlg Tiroid sorunu olan tanıdıklarım var o yüzden böyle söyledim hastalık zamanları yükselebiliyormuş. Gelişim geriliği yapabileceği gibi fazla gelişim büyümesi de yapabilir ama persentilde %75 diyorsunuz bu sonuçlar çocuk doktorunun elinden çıkan sonuçlarını yoksa bir endokrin uzmanını götürdünüz mü isterseniz bir endokrin uzunluğuna götürün tedavi uygulanacak mı uygulanmayacak mı ona göre değerlendirirler.
Mrvtlg Birbebekkkbircicek kaç yıldır 2,3 ayda bir tahlil veriyoruz son tahlillerde normale döndü herhangi bir ilaç kullanmadan takip edildi o kadar
Mrvtlg Birbebekkkbircicek hayır 14 tsh değeri için yüksek , doktorunuz daha doğru bilgi verir tabi . Bizim Max 11 olmuştu . Son kontrolde 4.7 çıkmıştı . T3 ve t4 değerleri normal sınırlardaydı hep bu yüzden ilaç başlamadı
Birbebekkkbircicek Mrvtlg ay inşallah bizimde çyle olur maşallah bizim de t4normal 5 ay somra kan testi aralıklı takip ediliyor musunuzpeki