evlatcan
Ben odasını ayırmıştım 6 aylıkken , 7 aylıkkende her uyandığında emzik verdim ağladıkça da kucağına alıp sakinleştirdim beşiğe koydum ..
Bir kaç gün zorlar ama inat edip sabrederseniz mükâfatını alırsınız..
Emzik tutmuyor bebeğim derseniz bebeğe her uyandığında su veren varmış ama bir süre sonra yavaş yavaş suyuda kesmelisinz tamamen