zcn01 benimki de öyle malesef.5 aylık. Daha dün post açtım ben de. Dün gün içinde hiç uyutmak için zorlamadım. Yarım saat uyuyup uyandı hep. Normalde saat 9 da uyutuyordum akşam. Ama dün gece kendisi mızmızlanana kadar bekledim. 10 gibi esnemeye başladı. Sonra mama verdim. Ama mamayı normalden biraz daha verdim belki tok olunca daha iyi uyur diye. Çok şükür uzun zamandır 3 4 saat deliksiz uyuduk. Bir ara gece uyandı kendi kendine konuşuyor falan. Sadece beşiği salladım piş piş bile demedim. Gece ile gündüzü ayırt etmesi için geceleyin 1 kelime bile konuşmamak gerekiyormuş. Bakalım inşallah bi düzene koyabiliriz.